Regulament. Vă rog citiți cu atenție.

🐶1🐶 Siguranța

Toți câinii trebuie să aibă lesă cu ham, nu se acceptă zgardă în jurul gâtului. Confortul și siguranța animalului sunt pe primul loc!

🐶2🐶 Proceduri medicale

Este necesar ca toți câinii să fie deparazitați intern și extern și cu vaccinurile la zi(Antirabic, DHPPIL, Bortedella, etc). La cazare este necesară prezentarea carnetului de sănătate.

În cazul în care câinele primește un tratament, veți anunța pet sitterul despre schema de administrare a medicamentelor înainte de a solicita rezervarea pe site.

🐶3🐶  Cum primiți informații despre căței?

Pe toată perioada șederii veți primi poze și filmulețe și vom păstra legătura despre starea lor. Vom stabili împreună intervalul orar pentru comunicare.

🐶4🐶 Sistemul de tarifare

Prețurile pentru servicii pot varia în funcție de mai mulți parametri precum vârsta, talie și comportamentul câinilor, numărul de plimbări pe zi, administrarea tratamentului, prepararea hranei, îmbăierea sau cosmetizarea, precum și lunile aglomerate de varã și de sãrbãtori legale – 1 Ianuarie, Paștele Catolic și Ortodox, zile libere legale ca de exemplu 1 Mai, 1 Iunie, etc, lunile August, Noiembrie-Decembrie și sărbătorile de iarnã și de asemenea pentru situațiile în care este dorită exclusivitatea.

🐶5🐶Despre programul exclussive

Exclusivitate poate însemna: fie cățeii sunt anxioși, latră, plâng sau distrug obiecte, aceștia având nevoie de supraveghere non stop pe toate perioada cazării, fie sunt agresivi și nu accepta prezenta altor animale la cazare, fie stăpânii cer în mod expres sa fie cazat cățelul singur sau sa fie supravegheat incontinuu pe perioada sitting at owner sau a cazarii. Toate aceste servicii sunt extra și reprezintă costuri suplimentare.

De asemenea o exclusivitate o reprezinta si solicitarea programului de sitting at owner in perioadele in care pet siterul nu este disponibil pentru asta, sa luam exemplu perioadele aglomerate de vară, lunile cu sarbatori, etc. 

De exemplu daca optati sa zicem pentru cazare insa daca doriti ca animalutul sa fie cazat singur sau  daca comportamentul lui nu permite asocierea cu alte animale (deci prin urmare trebuie cazat singur), sau poate nu este obsnuit sa stea singur fiind anxios, si are nevoie de supraveghere non stop, atunci se opteaza automat pentru programul exclussive. 

Acest program este gandit ca un serviciu suplimentar si se poate opta pentru acest pachet in oricare din servicii, ca de exemplu “cazare + exclussive “ sau “sitting at owner + exclusive”  etc.


🐶6🐶Program grădiniță

Programul la “day care” este de 5 ore sau 7 ore cu posibilitatea de prelungire. De asemenea, abonamentele la grădiniță presupun program constant prestabilit pe care trebuie să îl onorăm și de aceea au prioritate peste alte activități!

Programul exclussive este inclus in programul de day care (gradinita) din pct de vedere al supravegherii. Pe parcursul acestui program catelusii au asigurata  compania non stop.

🐶7🐶 Sitting at owner

Pentru programul”Sitting at Owner” sunt câteva perioade pe an în care acest serviciu nu este disponibil, ca de exemplu lunile cu sărbători, lunile aglomerate de vară și alte perioade în funcție de programul personal al pet sitterului precum și suprapunerea intervalului cu alte rezervări care au prioritate.

Daca se doreste locuirea non stop pe perioada rezervata, ownerul poate opta pentru serviciul exclussive acesta asigurând compania non stop pe întreaga perioada rezervată

Atentie! Daca se accepta unilateral o colaborare de genul “sitting at owner” pet siterul nu are voie sa invite alti oameni la dvs acasa, sau sa primeasca vizite de orice fel, nici de la rudele, prietenii sau apartinatorii ownerului. Pe perioada rezervata, nu va exista o a terta persoana care va intra in imobil, fara nici o exceptie.

🐶8🐶Vizita la domiciliu

Prețul pentru “One Visit” reprezintă taxa minimă percepută pentru timp și pentru deplasare, și va fi stabilită în funcție de distanța pe care trebuie să o parcurg și costurile de transport. La aceasta se vor adăuga ulterior costurile pentru activitățile pe care trebuie să le îndeplinesc cum ar fi plimbarea, hrănirea, etc.

Cățeii sunt aduși și ridicați de la cazare de către client. Dacă se solicită ca pet sitterul să facă acest lucru, se va plăti vizita la domiciliu pentru fiecare din situații.

🐶🐶Formula de calcul pentru servicii

Formula de calcul este următoarea: ACTIVITATE x NR. DE ZILE REZERVATE x NR. DE ANIMALE – unde “activitatea” poate reprezenta de exemplu “o vizită”, “o zi de cazare, “o plimbare”, “schimbarea litierei”, etc. Timpul petrecut cu animăluțele în cazul cazărilor este de aprox 80%. Acestea nu rămân singure un număr mare de ore deoarece sunt incluși în majoritatea activităților pet sitterilor, însă sunt totuși mici excepții de intervale scurte de timp în activități care includ vizite la domiciliu pentru alte animale.

În cazul în care sunt căței care latră dacă rămân singuri și pentru situațiile în care stăpânii doresc exclusivitate și au dorința să fie cățeii nonstop în compania pet sitterilor pe toată perioada cazării [în afară de programul de “day care” în care este asigurată compania nonstop] și în situațiile în care stăpânul refuză prezența altor animale, se vor adãuga costuri suplimentare serviciilor, pentru exclusivitate. (vezi pct. 5)

🐶10🐶Multiple pets

Dacă aveți două sau mai multe animale, serviciile se plătesc pentru fiecare animal în parte.

În situația în care cazările se suprapun, voi lua mai multe animale în cazul în care vin din aceeași familie sau din familii diferite, cu acordul ambilor stãpâni, fiind recomandată o întâlnire cu cățeii înainte pentru a vedea dacă au chimie și se plac. Stăpânii care nu doresc cazarea animalutului în compania altor animale aceștia vor opta pentru programul exclussive (vezi pct 5)

🐶11🐶 Cățeii reactivi

În situațiile în care comportamentul cățelului este agresiv și îngreunează schema de lucru al pet sitterului, acesta poate sa fie refuzat la grădiniță sau ulterior la cazare

🐶12🐶 Costuri suplimentare

În cazul situațiilor din care rezulta bunuri distruse, costurile de reparații vor fi suportate de către clienți.

Imbãierea, gãtitul hranei în cazul în care nu sunt hrăniți cu boabe, cosmetizarea(tuns, tăiat unghiuțele), sunt servicii extra și se calculeazã separat.

🐶13🐶Prima întâlnire

Pentru clienții noi care solicită pentru prima dată o rezervare, este necesară o întâlnire inițialã pe teren neutru pentru a ne cunoaște cu animăluțele. Apoi se va face un test de acomodare care poate dura de la câteva minute până la câteva ore în funcție de comportamentul câinelui. Este necesar acest test pentru a se familiariza cu spațiul. Rezervările pentru cazări se vor putea face doar după proba de acomodare! Astfel, cățelul nou venit la cazare va fi mai confortabil mai ales la nivel psihic pentru că nu este adus într-un loc complet necunoscut.

🐶14🐶 Cu cât timp în avans pot solicita o rezervare?

Niciun tip de rezervare nu se poate stabili mai repede de aproximativ 1,5 luni în avans (45 zile). Înainte de rezervare se vor stabili detaliile pe Whatsapp și apoi se va solicita rezervarea propriu zisă pe platforma Sappo (link în meniul principal în secțiunea tarife –> solicita o rezervare).

🐶15 🐶 Informații despre cum sunt tarifate zilele de check în /check out

Cazările se plătesc pe fiecare zi rezervată, integral inclusiv zilele de ckeck in și check out (indiferent de ora la care este adus și ridicat animăluțul, orice zi începută se consideră zi intreagă).

🐶16🐶 Intervale orare pt check in/ check out

Pet sitterul dispune de o flexibilitate destul de mare a programului pentru orele in care veniti cu catelul sau doriti sa il ridicati, insa trebuie sa se tina cont de anumite intervale orare care ingreuneaza activitatea personală. Astfel, nu se pot aduce cateii la cazare mai repede de ora 7:30 dimineata si nu se pot ridica mai tarziu de 22 pm. Dacă sunt situații în care este depășită ora de check out, cățelul se va ridica în ziua următoare cu prelungirea cazării pentru încă o zi.

Pentru sitting at owner nu puteti cere pet sitterului sa se prezinte la locatia dvs mai devreme de 8 am sau sa plece dupa 22 pm.

Vizitele la domiciliu se vor face doar in intervalul 10 am- 20 pm pe perioada verii si 10 am – 18 pm iarna.

Programul de gradinita se customizeaza in functie de cerere, incepand cu 7 am, pana la 22 pm.

🐶17 🐶Carnet de sănătate

Pet sitterul are posibilitatea să vă ceară din când în când carnetul de sănătate al cățelului pentru a verifica dacă este la zi cu deparazitări, vaccinuri, iar dumneavoastră aveți îndatorirea să anunțați înainte de rezervare despre orice problemă de sănătate, alergii, ar putea avea cățelul dumneavoastră. De asemenea, dacă are nevoie de tratament pe perioada cazării, cu prezentarea schemei de tratament, vă rugăm anunțați acest lucru înainte să se facă rezervarea.

🐶18 🐶 Avans

Deoarece se lucrează pe zile rezervate, pentru rezervările solicitate cu mai mult de o lună în avans, este posibil să plătiți o sumă pentru rezervarea locului în regim prioritar

🐶19 🐶 Taxa de anulare

Va reamintim ca in situatia data aveti deja stabilita cu pet sitterul rezervarea si cu platforma si orice modificare aduce cu sine perturbarea schemei de lucru a pet sitterului. 

De asemenea există o taxă pentru anulare și anume:

•Taxa de anulare 20% din suma totală a rezervării la anulările de până la 2 săptămâni înainte de termenul rezervat.

•50% plata perioadei rezervate la anulările în termen mai mic de 10 zile.

🐶20 🐶 Pontaj diferit pentru zile libere legale și sărbători

Zilele libere  legale ca de ex 1 mai, 1 iunie, 15 august, diferite sărbători(Paste,Craciun) etc, sunt pontate diferit, adăugându-se sporul de sărbătoare. Se va tine cont de calendarul zilelor libere legal din anul curent.

🐶21🐶 Bagaj pentru cazare

Recomandãm mâncare porționată pt nr de zile, cu o porție în plus de rezervă, cateva jucării preferate, carnet de sănătate, pătuț personal(opțional), un tricou de la stăpân sau ceva cu miros de acasă (nu ceva prea voluminos) lesa cu ham sau zgarda flexibilă, boluri doar dacă vreti să le folosească pe cele personale,  pet pads pt pipi în casă dacă e cazul îndeosebi la puiuți. (dacă nu le folosește le veți primi înapoi la check out).

🐶22🐶 Gustări si treats

Înțelegem situația ca unii căței sunt pe regim alimentar sau pe hrană hipoalergenică de aceea cățeii nu vor fi hrăniti cu altceva pe perioada cazării fără ca stăpânul sa isi dea acordul.

🐶23🐶 Cum folosesc platforma de rezervări Sappo?

Selectați interfața de client, apoi la “create profile” completați datele și veți primi un cod unic de acces cu care vă puteți loga de fiecare dată. Create profile se face o singură dată – la prima utilizare, iar datele (nume, email ..) vor genera un cod unic de identificare pentru rezervări – astfel nu aveți nevoie de cont propriu-zis și nu trebuie login de fiecare dată când folosiți aplicația, profilul fiind practic device-ul folosit la rezervare (adică dacă ați rezervat pe mobil și după o vreme faceți pe desktop atunci se creează alt profil).

Apoi vă alegeți categoria de business unde doriți rezervarea, în cazul nostru, Pet Sitting. De acolo Selectați unul din office-urile disponibile. Atașat rezervării există și un formular pe care mi-aș dori să îl completați, deoarece conține întrebări legate despre animăluțul dumneavoastră, ajutându-mă să cunosc mai bine nevoile lui. La aceste întrebări ori răspundeți prin acel formular care va rămâne în baza de date și îl puteți atașa pe viitor altor rezervări, ori veți fi întrebat telefonic despre aceste date. Aveți posibilitatea să creați mai multe formulare. Rezervarea permite atașarea mai multor formulare – de ex. 2 animăluțe pe rezervare.

Aici aveți lista cu serviciile noastre https://eucutotfeluldecaini.ro/servicii/

Va mulțumim si va rugam sa ne contactați dacă aveți nelămuriri și va vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.